Girl on wheels

Jaa, nu har jag putsat och fejat obetydligt på mc:n. Vi fick börja med att åka till Mc konsult för ingen nyckel jag hade passa i det nya tanklocket. Jag kan ju behöva tanka nå´n gång i sommar. Pojkarna bröt med våld med en nyckel som ej hörde dit. Fick upp det och satte dit det löst. Vi tanka och fick med oss Claes också. Tog en tur på småvägar till Skara. Njöt av solen. Fiket vi siktat in oss på var stängt men det fanns ju korvmoj i Skara. Väl mätta så skulle vi vidare och jag skulle bara vända hojjen. Den dog två gånger och då känner jag det som jag ej vill känna: jag kommer tappa den! Finns inte en lårmuskel i världen som klarar att hålla en cykeln i nedgång. Visserligen ....jag är 1.57 och 62 kilo pure muscles...men det var bara att inse fakta. Ner gick  jag och cykeln. Jag  låg på ryggen som en upp och ner vänd sköldpadda. Jag hann tänka på tanklocket som var löst. Nu blir det som på amerikansk film. Bensinen rinner ut över mej och allt fattar eld. KAABOM!! (Men det blev inte så)
Sambon hade sett allt i bakspegeln och kommer till undsättning. Jag orkar inte lyfta 235 kilo. Allt gick bra - inte en skråma på mc.n sa mannen. Men , jag då?? Jo det gick bra. Lite öm i bakpartiet , en hand och i ryggen. Jag ska vila nu och ny tur väntar imorn. Idag blev det 7.5 mil iallfall.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jisses vilken vurpa !!!...tur att det gick bra !!!
Ja...jag tycker inte om katter ...därför är det obegripligt att de kan göra sån skit på cd

2008-04-19 @ 19:33:57
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0