Blandat

Jag har tagit 2 Panodil Zapp i förebyggande inför dagens resa på mc:n (ifall jag vurpar). Vi ska snart ut och åka. Tar med eget kaffe idag.
Igår var vi på reseträff hos Lillian och Johnny inför resan till Normandie. Vi åt gott och tittade på kartor och pratade Scottlands minnen från förra året. Vi åker nog första veckan i Juli. Blir nog 8 -10 personer som åker.

Idag har jag gått en halvtimma med bra musik i öronen. Sen lite övningskörning med Ida. Vi testade ettan och backen. 

Just nu tvångslockas mitt hår av Ida men hon startar tvättmaskin kl 17 om hon fick göra det. Så kan jag ut och åka.

Ska sy en kungacape till David ikväll. Han har teaterpjäs på torsdag. Hitta ett lila lakan som jag klippt till. Men David tyckte inte lila helst röd. Men ok då tyckte han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0