Blandat

Har besökt far min idag. Det var nog en ganska bra dag idag för honom. Han hade lättare att kommunicera idag. Ibland är det mer jag som har enmansmonolog. Tog med lite mörk ckoklad och frallor plus en pelargonia.

Har det senaste dagarna varit otroligt motorisk klumpig. Igår vid middagen skulle jag ta ett stort broccolihuvud med brieost på. Det slutade med att allt landade under behagen och jag skållade mej. Hela familjen garva......
Idag skulle jag bara dricka lite kaffe och hoppsan hejsan så far muggen iväg men jag fångade muggen i luften ungefär som när Angelina Jolie fångar vinpavan i Mr & Mrs Smith......tyckte jag då.....ingen annan.
Knockade även sambon över ögonbrynet igår. Han hette inte glad.  Råkade även rulla över hans nyopererade hand....Han pratade nå´t om att jag samlade poäng.

Nä, nu ska jag starta hojen och tvätta bilen.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaja...vissa är lite sena med motoriken ...det kommer det kommer

2008-04-11 @ 09:01:44
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0